درمان مرحله 5 نارسایی کلیه بدون دیالیز در سالمندان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان مرحله 5 نارسایی کلیه بدون دیالیز در سالمندان

بیماری مرحله 5 کلیه گام بسیار جدی است که بسیاری از سموم و مواد زائد می تواند توسط کلیه ها نمی تواند حذف شود، به این معنی که اکثر عملکرد کلیه از دست داده است. به طوری که آنها مشتاق به پیدا کردن درمان برای مرحله 5 نارسایی کلیه در افراد مسن بدون دیالیز می باشد.

دیالیز می تواند باقی مانده به سرعت حذف کنید، تا حدی، آن را سریع به بطور منظم احساس درد و رنج. اگر چه دیالیز می تواند سموم را حذف، دارای عوارض جانبی بسیاری است و می تواند در مشکلات دیگر دیالیز شود. دیالیز ممکن است کیفیت زندگی را تحت تاثیر قرار حتی باعث خستگی، نوسان فشار خون، مشکلات مبتلا به عفونت دسترسی عروقی.

تحقیقات جدید نشان داد که نیمی از افراد مسن شروع دیالیز پس از 75 سال در عرض یک سال می میرند. بنابراین شما باید خطر ابتلا به برخی از دیالیز برای افراد مسن.

خوشبختانه، طب میکرو چینی Osmotherapy بهبود و نوآوری از سنت طب چینی است. چند گیاهان چینی توابع مختلف، چه نوع از داروهای مورد استفاده در درمان این بیماری به خودی خود شرایط بیمار از بیمار بستگی دارد.

چینی ها می باشد ماده فوق العاده نازک در هم شکسته و بسته بندی شده در کیسه های دو. و پس از آن بیماران در دو مبادلات نهفته است. بنابراین، ماده فعال را می توان به راحتی توسط بدن ما جذب می شود، پس از آن می تواند عملکرد کلیه از ریشه تعمیر.

هدف از درمان است برای جلوگیری از فیبروز کلیوی، سلول های آسیب دیده را ترمیم ذاتی کلیه و بازسازی ساختار طبیعی کلیه است. نارسایی کلیوی توسط ضد التهاب، ضد انعقاد، اتساع عروق خونی، ماتریکس خارج سلولی درمان می شود.

آن را در میان مردم در تمام سنین در دسترس است، به ویژه برای افراد مسن، از آن شده است خارج استفاده شده است و دارای عوارض جانبی هستند.

برای بیماران مسن، طب میکرو چینی Osmotherapy نه تنها تقویت بافت باقی مانده کلیه، بلکه برای بازگرداندن سلول های ذاتی کلیه آسیب دیده و از آنها که توسط نارسایی کلیه است.

در جهان، بهترین درمان برای مرحله 5 نارسایی کلیه در افراد مسن بدون دیالیز می تواند طب میکرو چینی Osmotherapy و سایر درمان های طبیعی اگر شما علاقه مند در درمان ما، لطفا با ما تماس بگیرید دکتر آنلاین، ما خوشحال هستند کمک کند. 





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 2127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: